lauantai 8. helmikuuta 2014

Jotain itsestäni :)

Mä siis alotin tän blogin jollain ihan ihme höpinöillä ja en tietenkään kertonnu mitään ittestäni, joten tässäpä tulee jotakin pientä :)

Oon Riikka ja 20-vuotias, täytän tässä kuussa 21 :) 
Valmistuin merkonomiks 2012, mut se ei ollu mun ala ollenkaan. Menin siihen kouluun ainoastaan sen takia, että mä en päässy terveydenhuolto oppilaitokseen. 

Mun unelma ammatti siis on lastenhoitaja päiväkotiin :) Nyt mä oon kyllä ruvennu miettimään sitä koko ammattia, että haluunko mä sitä ihan oikeesti.. Mulla on nyt maailman ihanin oma pikkuinen niin haluunko enään päiväkotiin töihin. Tottakai mä tiedän et on ihan eriasia olla toisten lasten kanssa, mut onko musta siihen, että oon ekaks töissä kaheksan tuntia toisien lapsien kanssa ja sitten haen oman lapsen päiväkodista ja olen sen kanssa? Mä haluun olla vaan mun oman vauvan kanssa :) No mut hei mulla on aikaa miettiä. Emmä aio laittaa Eveä päiväkotiin ainakaan ennen kun se täyttää yksi vuotta. Oikeestaan oon päättäny, että Even pitää osata puhua kun se on siellä :)

Mulla ei oo mitään muuta ammattia mielessä kun vaan toi terkkari, josta valmistuisin lähihoitajaksi. Oon yrittäny kyl miettiä vaikka mitä ammattia mut mikään ei vaan tunnu oikeelta just mulle...

Mä oon myös kihloissa maailman ihanimman miehen kanssa ♡♡ Tämä mies on sellanen jonka kanssa aion ihan oikeesti viettää monta vuotta yhdessä :) 

Älkääpä ihmetelkö kun en laittele tänne vauvasta tai mun miehestä mitään kuvia, mulla on sellanen periaate, etten laita Evestä kuvia tänne blogiin ollenkaan ja mun mies taas ei halua omaa naamaansa tänne niinkun varmaan arvattavissa onkin :) Aion pitää vähän yksityisyyttä kumminkin.. Ei siis todellakaan pahalla teitä lukioita (jos teitä nyt edes on) kohtaan :D Se vaan on mun periaate :)

Turhaa mä varmaan tässä enään höpisen kun ei oo mitään asiaa enempää ::) Voi tietenkin kysellä multa kommenteissa jos jäi jotain multa kertomatta tai jos joku asia kiinostaa mitä en täällä ole maininnut :) 

Nyt mä koitan ruveta nukkumaan kun sain mun pikkusenkin just nukahtamaan :) (toivotaan, että se nyt nukkuu eikä herää heti kun mä laitan silmäni kiinni ::D niinkun aina yleensä käy :D)

Hyvää yötä kaikille♡



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti