tiistai 11. helmikuuta 2014

Meidän tarina rakkaudesta :)

Niinä aikoina kun mä täytin 18-vuotta alkoi se mun baarissa ravaaminen. Ennen kun olin 18-vuotias, sanoin mun perheelle, että mä en rupee baareissa ravaamaan. No tottakai toisin kävi. Nyt jälkeenpäin kun sitä ajattelen ni mä olen oikeesti ihan älyttömän onnellinen siitä, että sinne menin. Nimittäin sieltä mä löysin Aleksin ♡♡

Aleksi kertoi mulle näin, että olin ollut joskus baarissa ja olin ollu tosi eksyneen näkönen. Olin imeisesti ettinyt mun kaveria Miiaa sieltä. Seisoin jossain tiskillä ja Aleksi oli mun vieressä ja kysy multa, että " etinkö jotakin" mä sitten siihen olin tokassu, että "joo mun kaveria" silloin kai se Aleksi oli muhun ihastunut ::D Mä en siis ite muista siitä tilanteesta mitään :D

No sit oltiin uudestaan baarissa parin viikon päästä ja tavattiin taas Aleksin kanssa :D Silloin mä hokasin Aleksin ekaa kertaa :) Se tuli ihan kännissä kysymään mun nimeä :D Siinä sitten kävi mitä kävi ja erkaannuttiin siitä :D Seuraavana päivänä mulle oli tullut siltä kaveripyyntö :D Mä en hyväksyny sitä kolmeen viikkoon, ennenku menin hyväksymään yhden Aleksin kaverin ystäväpyynnön. Sit tajusin että Aleksi on myös sen kavereissa joten en kehannu olla hyväksymättä sitä pyyntöä :D

Sit ruvettiin juttelemaan ja sovittiin, että nähdään :)) Ja niin me sit nähtiin pari kertaa ja ruvettiin seurustelemaan ♡♡

Ku oltiin seurusteltu n. 3 KK ni Aleksi lähti armeijaan. Se oli aika vaikeeta aikaa meille molemmille ku oli ihan kamala ikävä koko ajan :( Siitä kumminki selvittiin TOTTAKAI!!

Aleksin armeijan jälkeen ku se oli sieltä päässy poies meni hetki kun saatiin tietää, että mä oon raskaana. Se oli alussa pieni shokki ainakin mulle, vaikka mä tiesin, että haluun lapsia. Olin puhunut siitä Aleksille jo aikasemmin ja se lupas miettii asiaa. Ei vaan kumpikaa sillon tiedetty, et mä oon jo raskaana :D Tottakai me päätettiin pitää se lapsi vaikka se pieni shokki alussa olikin..

Kesäkuussa mentiin kihloihin ♡♡ Meilläkin on ollu vaikeita aikoja ja riitoja jonka seurauksena ollaan pari kertaa oltu ihan eron partaallaki mut aina me ollaan kaikesta selvitty ♡♡

Nyt meillä on maailman ihanin tyttö ja muutenki meillä on kaikki hyvin :)

Jos seuraavaks sit niitä häitä oottelemaan ;;)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti