sunnuntai 9. helmikuuta 2014

Ristiäiset :)

Nyt kun mulla on taas hetki aikaa niin kerron meidän vauvan ristiäisistä niinkun jo eilen lupasinkin :) Aleksi lähti noin tunti sitten käymään vauvan kanssa mummon ja papan luona hakemassa sellasen dvd-kasetin johon vaavin mummo ja pappa oli laittanu kamerasta ristiäiskuvia :)

Ristiäiset meni hyvin : )) Meitä oli noin 30 henkilöä paikalla jos oikein olen laskenut :D Ajattelin, että varmasti vauva alkaa just sillon itkemään ku pappi alkaa puhumaan mut sain sen onneks just ennen tätä tapahtumaa syömään vähän niin eipä se oikeestaan itkenyt paljon yhtään :) Välillä sillä meinas jostain syystä hermot mennä :DD

Musta tuntuu, että kun sille laitettiin sitä vettä päähän siinä tilaisuudessa niin se olis halunut kylpeä vähän enemmän : D (Evehän tunnetusti rakastaa kylpemistä) se rupes heti vinkumaan ku pappi lopetti kastamisen :D

Toinen hauska juttu oli ku mun sisko piti kastekynttilää ja mua pelotti koko ajan, että sen mekko vielä leimahtaa tuleen ku näytti, että se tuli olis ollut niin lähellä sitä mekkoa :D Katoin sit siinä siskoa ja mua alko naurattamaan ku ajattelin mielessäni et kamalaa jos niin käviskin. Siskokin sitten huomas, että mua nauratti niin sillon sitäkin alko naurattaa, tottakai se liekki sit alko lepattamaan siinä.. Ois voinu olla oikeesti lähellä, ettei sen mekko ois syttyny kohta tuleen :D

Sylikummeja meillä oli kaksi, mun kaveri Krista ja mun siskon miesystävä Mikko ja loput kummit oli sitten mun sisko, Aleksin ja mun ystävä ja Aleksin sisko :)

Varmasti teitä kiinostaa mikä meidän pikkuselle tuli nimeksi, joten tässä tän kirjoituksen tärkein asia.





Elikkä meidän pikkusen nimeksi tuli Evelyn Alexandra <3

Toisen kuvan laitankin sitten lahjapöydästä :)




Lahjoja Eve sai aika paljon mm. Kaiverretun valokuva albumin ja myös toisen albumin, kukkia, rahaa, vaatteita, 3D käsi ja jalka taulun johon siis saa laitettua Even jalan ja käden jäljen, ihanan nalle säästöpossun joka toimii samalla myös soittorasiana ja siihen lahjakortin jotta päästään kaivertamaan siihen Evelynin nimi ja syntymäaika, enkeli valon joka toimii yövalona :), kristallisen kynttiläjalan, ihanan enkelin siipi käsikorun johon oli kaiverrettu Eve : )), muumi mukin, kulhon ja lautasen, vaippoja ja talkkia tuli Aleksin tädeiltä, mutta niiden oikea lahja oli se, että he suostuivat tarjoilemaan ja laittamaan paikat kuntoon tilaisuudessa ja tilaisuuden jälkeen :) 

Pitää kyllä olla onnellinen, että meillä on näinkin paljon auttavia käsiä. Ne todella ovat tarpeen aina joskus :)

Kakku oli myös todella hieno. Kiitos leipomolle josta se tilattiin :) Plussaa myös kakun hyvästä mausta :)




Sitten vielä kuvat kukkakimpusta ja kynttilöistä, jotka olivat pöydässä koristeena :) Plus tietenkin ihanat ristiäiskortit :) Niitä oli kyllä lisää aika paljon, mutta suurin osa oli samoja, koska ristiäiskortti valikoima on kuulemma todella surkea :( 



Tässäpä tämä kirjoitus :) Nyt voisin juoda teen loppuun ja syödä iltapalan ja sit jos vaikka herättelis Evelynin syömään, että sais sen nukkumaankin jossakin vaiheessa takaisin :)


















2 kommenttia: