torstai 6. maaliskuuta 2014

kuulumisia :)

Aamu alkoi rauhallisissa merkeissä :) Teetä juoden ja ruisleipää syöden :)

Evelyn nukkuu vieläkin. Heräs tossa vähän aikaa sitten syömään, mutta simahti
takaisin :D Mä oon kyllä tyytyväinen, että mun pikkusella on noinkin hyvät unenlahjat :D
(varmaan tullut sukuunsa) :DDD Se siis tosiaan nukku ti-ke välisen yön 23:30-06:30 ja 
07:30-10:30 ja tää viime yö meni niin, että Eve nukkui jo kello 23:30 ja heräsi ekan 
kerran vasta 07:15 syömään :) Annoin pikkuselle ruuan ja se mukamas heräsi kello
10:00 uusiks mutta ku olin antamassa sille ruokaa ni ei se mitään halunnu :D Jokelteli hetken ja nukahti takasin :D

Noo nyt siis tälle päivälle kuulumisia. Me odotellaan tässä, että mun serkku tulee käymään :)
Sen jälkeen lähetään Minnan ja Miron kanssa vaunuilemaan ja käydään varman keskustassa
kahvilla :) Sitten onki ilta ihan auki mitä tehdään :) Varmaan (toivottavasti) vietetään
ihan perheen keskeistä aikaa :) Kunhan Aleksi vaan pääsee eka töistä :)

Eilen oltiin käymässä illalla Minnalla :) Oli kyllä maailman suloisin näky kun Evelyn ja 
Miro makasi leikkimatolla yhdessä ja huitovat toisiaan :D Yhessä vaiheessa ne tais ottaa
toistensa käsistäkin vahingossa kiinni :D Saatiin onneks ikuistettua se kuvalla <3

Nyt asiasta toiseen... Meillä on seuraavalla viikolla neukku ja Evelyn saa ensimmäisen 
rokotteen piikkinä. Mä en tiedä miten pystyn mennä kattomaan sinne ku toista sattuu : (
Viimeks kun siltä otettiin sairaalassa joku näyte jalkapohjasta, meinasin itekkin itkeä :D
Toivottavasti Aleksi pääsee mukaan niin ehkä pystyn pidättelemään omaa itkuani :D

Siitä ensimmäisestä rokotteesta voi kuulemma tulla kuumetta. 

Onko teidän lapsille (ketkä ovat jo rokotteen saaneet) tullut kuumetta tai muuta vaivaa siitä?? Onko mahdollista, että kaikille ei välttämättä tule mitään? Tuntuuko teistä pahalta kun oma vauva itkee rokotuksen aikana?

Mä ainakin olen sellainen, että mulle tulee siitä itselle suru varmaan jotain myötätuntoa :D

Neukussa suositeltiin ostaa valmiiksi suppoja, jotta kuume laskee jos sitä tulee :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti