torstai 27. maaliskuuta 2014

Torstain kuulumiset.

Ihanan aurinkoista päivää tänne blogin puolelle :)

Tänään kun Evelyn heräsi kello: 07:00 ensimmäisen kerran, annoin maitoa hänelle
ja Eve nukahti takaisin. Noh mutta minäpä en saannutkaan enään unta. Ekaks oli
hieman väsynyt olo mutta jostain syystä mä olin niin sekaisin, että nousin ylös jo 
ennen yhdeksää, vaikka Evelyn nukkuu vieläkin :D Kello on siis jo ihan just kymmenen :)

Noh siinä sitten laitoin itteni valmiiksi ja söin aamupalaa ja join teetä : ) Tuli muuten ostettua aivan kamalan makuista teetä. Tänään join sitä niin meinas oikeesti tulla oksennus. Ja kaikkia kiinostaa varmasti :D Nooh jokatapauksessa kerkesin tossa siivoilemaankin jo keittiötä ja vähän myös olkkaria, ettei vaan pääse sekasorto taas tulemaan :)

Jotenkin sitä huomaa kuinka nauttii näistä ihanista aurinkoisista kevät ilmoista. Musta 
tuntuu, että mulla on virtaa vaikka mihin. Oon jo nytkin suunnitelu, että kun Eve herää annan sille maidon, puen hänelle päälle ja sitten lähdetään ulos vaunuilemaan. Kuka
voisi olla sisällä näin kauniilla ilmalla? :) Nyt kyllä istun vähän aikaa koneella
ja kirjottelen tänne blogiin. Löysin aivan ihanan paikankin meidän sohvalta. Ikkuna suoraan
takana ja aurinko paistaa oikein ihanasti selkään :D Pidemmän päälle tässä tulee kuuma...



No joo sitten seuraavaan aiheeseen. Kävin ostamassa taas vaihteeks eilen uuden hiusvärin.
Punaisempa tietenkin :) Mä just värjäsin ihan pari viikkoa sitten hiukset ja taas ollaan
siinä, että ihan kulunut koko väri päästä :/ Punainen on siitä kyllä tosi huono väri, mutta
nyt oon ihastunut tähän väriin niin pakko vaan kestää :)




Eipä mulla nyt muuta :) Eve tuolla huuteleekin jo, joten pakko mennä :)) 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti