torstai 10. huhtikuuta 2014

4 kk

Heippa!

Evelyn täytti eilen 4 kk :) Voi, että tää aika meneekin nopeesti. Ihan älytöntä kuinka Eve on kasvanut niin nopeesti jo isoksi tytöksi :)


Viime kirjoituksessa taisinkin kysyä tuosta kääntymisestä :) Noh kääntymistä ei ole vielä tapahtunut uudestaan sen jälkeen kun kerran kääntyi, mutta se on kuulemma ihan normaalia mä olen vaan ollut liian hätäinen : DD Kiitos siis niistä parista kommentista jota siihen kirjoitukseen tuli :)


Jokatapauksessa mun oli pakko tulla hehkuttamaan sellaista asiaa, että eilen kun mä laitoin Evelynin leikkimatolle ja ajattelin sillä välin kirjoittaa vauvakirjaan parista asiasta mitä Eve on oppinut. No menin sohvalle istumaan ja kirjoittelemaan ja seuraavaksi kun mä katsoin sinne leikkimatolle niin jouduin oikeesti miettimään pari kertaa, että miten päin mä sen tytön siihen leikkimatolle jätin : DD


Ja tosiaan sen parin miettimiskerran jälkeen tulin siihen tulokseen, että laitoin Evelynin tohon niin päin, että sen jalat oli alaspäin tätä kuvaa :o Se siis oli kääntynyt tollatavoin sillä välin :o





1 kommentti:

  1. Sinulle on haaste blogissani! :)
    http://kristanruusutrisut.blogspot.fi/2014/04/kaak-minut-on-haastettu.html

    VastaaPoista