lauantai 26. huhtikuuta 2014

Eilisen kuulumisia ja mun uusi hankinta!

Huh huh olipa päivä eilen..

Herättiin Even kanssa klo: 08.00 herätyskellon soittoon kun mun piti olla lääkärissä puoli yhdeltätoista. Evelynin vein siksi aikaa sen tädille hoitoon, koska Laura halusi ottaa Even kaupungille mukaan :)

Noh lääkärin jälkeen meninkin sitten hakemaan tyttöä keskustasta ja käytiin myös Arnoldsissa "kahvilla".

Sen jälkeen kirjotettiinkin jo Minnan kanssa, että jospa nähtäis jossakin :) No ensikshän me tietenkin käveltiin ristiin ja sitten ku nähtiin ni päätettiin lähtee jätskille yhdelle kioskille :) Kiskalta mentiinkin sitten istumaan Minnalle ja Mirolle kun Evellä tuli nälkä. Istuskeltiin siellä hetki ja lähdettiin käymään Valintatalossa : D 

Kotiin kun päästiin niin Aleksi tulikin jo kotiin ja lähdettiin hetkeks ajelemaan ja kauppa reissulle ostamaan Veetille eli siis mun pikkuveljelle ja Evelynin enolle täksi päiväksi synttärilahjaa :) Löyty joku tuollainen koottava robotti joita Veeti onkin toivonut. Hän siis täyttää jo huimat 7-vuotta. Kamalan nopeesti aika kyllä mennyt, muistan kun Veeti vasta syntyi..

Illalla istuskeltiin vielä tuossa Lauralla ja Mikolla ja mä tein VIHDOIN ihana vaan ITSELLENI hankinnan ja otin tekoripset! Ne on ollut jo kauan mun hankintalistalla, mutta 
1. Ei ole ollut rahaa.
2. En ole uskaltanut ottaa niitä.
3. Syy siihen on, että pelkään saavani ripsiliimasta allergisen reaktion. Ja joo kyllä viimeks kun kävin ottamassa geelikynnet niin jouduin mennä ottamaan ne seuraavana päivänä pois koska allergia...

Siksi oon pelänny tota tekoripsien ottoakin : D Noh akryllit kyllä on ollut ihan toimivat, sillon kun mulla ne oli ennen Evelynin syntymää :)

Nyt pitää kyllä ihan oikeesti alkaa valmistautumaan sinne syntymäpäiville ja mennä herättämään toi yksi unikeko tuolta sängystä :D Jospa Aleksi jaksais jo herätä hih :)

Ps. Tässä kirjoituksessa ei ole kuvia, koska mä jouduin eilen viemään mun Samsungin huoltoon ja sain tilalle tälläisen ihan oikeasti pas*** lagittavan ZTE:n :D Koittakaa kestää puolitoista viikkoa tälläisiä kirjoituksia joissa ei välttämättä ole kuvia ihan kamalasti...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti