keskiviikko 16. huhtikuuta 2014

Hammaslääkäri ja Evelynin jekku :D

Kääks. Huh huh. Nyt on käyty hammaslääkärissä ja joo ne laitto sitä mun juurihoidettua hammasta kunton. Ei onneks sattunut muuta kun leukaluihin ku joutu pitää suuta tunnin auki : DD

Mulla on kyllä niin kamala hammaslääkäri pelko, että vaikka kuinka rennosti yritän siinä tuolissa olla ja tiedän, että se ei tosiaan satu kun on puudutus niin silti mä jännitän käsiä yhteen puristaen sen koko ajan kun mun hammasta ronkitaan (ja kaikkia kiinostaa) :D Ku nousen siitä penkistä sen jälkeen ku hammsta on laitettu ja on valmista niin mä ihan oikeesti meinaan pyörtyä, koska huomaan, että ensinäkään mä en osaa hengittää sen toiminpiteen aikana ollekaan. Välillä meinaan tukehtua ku huomaan etten oikeesti oo hengittäny.

Oli pakko ottaa heti hammaslääkärin jälkeen kaksi panadolia (ja joo mä tiedän, että panadoli ei auta hammaskipuun ku pitäisi ottaa buranaa, mut milläs otat ku oon allerginen sille) :( No jokatapauksessa nyt vaan oottamaan sitä jumalatonta särkyä mikä saletisti alkaa kun ne on tunnin tätä hammasta ronkkinut ja tunkenut sinne neuloja sun muuta. Onneks mulle määrättiin viime hammaslääkäri käynnillä tulehduskipulääkettä. (Onko se yhdys-sana??) Noh aivan sama ei jaksa takertua pieniin asioihin : DD

Nyt sitten toiseen aiheeseen. Siis ihan oikeesti tänään tää meidän pikkuinen Evelyn teki mulle oikeesti ihan kunnon jekut :D Mä heräsin ite kello 06:00 ylös ja laitoin itteni kuntoon tätä hammaslääkäri koitosta varten. Noh ajattelin siinä sitten, että herätän tytön 07:30 ja vien sen sitten heti tätilleen siksi aikaa hoitoon kun käyn hammaslääkärissä, ettei mun tarvis ottaa sitä sinne huoneeseen mukaan. Ei siitä ois mitään tullu jos se olis kesken mun hampaan laittoa itkenyt :D Miten ihmeessä yksinhuoltajat tekee tässä tilanteessa, jos ei ole ketään kelle laittaa lapsen hoitoon?? Katsooko ne hoitajat siellä sitä lasta sen aikaa? No joo nyt poikkesin kuitenkin aiheesta. Elikkä siis onneks mä sitten herätinkin Evelynin aikasemmin.

Aloin vaihtamaan tytön vaippaa ja käyn aina aamulla pesemässä sen pepun yön pissavaipan jäljiltä. No sitten kun vaihan sen vaippaa ni tyttö päättää pissata pyyhkeelle. Noh ei siinä mitään meen sitten pesemään tytön uudestaan. Ja just kun saan sen toisen puhtaan vaipan uudestaan käteen niin se pissaa uudestaan niin, että ne pissat on sen alustan päällä, koko tyttö on pissassa ja myös mun sukat ja sukkahousut on aivan pissaset : DD Sitten mentiinkin taas pesulle.. Sitä kiireen määrää kun yritän siivota samaan aikaan kun puen itteäni ja tytölle päälle ja sit pitäis olla vielä tasan 08:00 hammaslääkärissä : DD No mutta hei MÄ KERKESIN!

Ja ei saa nauraa!! Ei tosiaan ollu loistelias aamu…

Mutta hei hauskaa loppupäivää teille kaikille mun lukijoille ja muillekkin ketä eksyy mun blogiin :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti