maanantai 21. huhtikuuta 2014

Vappu suunnitelmat.

Mä olen jo NYT miettinyt mitä me keksittäisiin Aleksin ja Evelynin kanssa vapuksi :) 

Meillä on ainakin mun pikkuveljen elikkä Evelynin enon seitsemän vuotis syntymäpäivät tulevana viikonloppuna. Lahjaksi ajattelin ostaa Veetille koottavan robotin joita se nyt jostain syystä toivoo koko ajan :D

Vapusta ei tosiaan ole vielä mitään tietoa. Simaa aion ainakin ostaa kaupasta, koska se on ihan parasta♡ Mua himottais myös ihan kamalasti ostaa Evelynille sen elämän ensimmäinen vappu ilmapallo :D Mutta tuskimpa se mitään siitä vielä tajuais, voi olla, että ilmapallo leijailis enemmän äidin mieliks katossa kun Evelynin mieliksi :D

Noh ehkäpä me keksitään Aleksin kanssa jotain kivaa vappu meininkiä meille kolmelle.

Onko teillä jo vappu suunnitelmia?

Mä ajattelin mennä nyt nukkumaan :) Hyvää yötä :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti