perjantai 6. kesäkuuta 2014

Hyvänmielen haaste.

Kädenjälkiä sydämessä-blogin kirjoittaja Nea haastoi minut tähän hyvänmielen haasteeseen, joten aloitetaanpa:

Nimeä viisi (niin monta kuin haluat) asiaa, joista olet ollut kiitollinen tänään.


1. Olen ollut kiitollinen siitä, että päätin pitää tuon ihanan tyttösen <3

2. Aamulla katsoin ulos ja oli viileännäköinen ilma, mutta nyt paistaa aurinko kirkkaalta taivaalta.
3. Siitä, että jaksan siivota joka päivä.
4. Vapaa-ajasta.
5. Ihanista ystävistä.

Nimeä viisi asiaa, jotka olet tehnyt jonkun muun eteen viimeisen viikon aikana.


1. Siivonnut.

2. Ostanut t-paitoja Aleksille.
3. Lainanut rahaa siskolle.
4. Järkännyt synttäreitä.
5. Vienyt Evelyniä hiekkalaatikolle. Noh en tiedä muun puolesta, mutta jokatapauksessa :)

Nimeä viisi asiaa, jotka joku muu on tehnyt sinun hyväksesi viimeisen kuukauden aikana.


1. Auttanut mua järkkäämään Aleksille synttäriyllätystä.

2. Hoitanut Evelyniä sen aikaa, että mä olen saanut vähän vapaa-aikaa.
3. Tehnyt mulle leivät valmiiksi.
4. Ostanut mulle kengät.
5. Maksanut mun laskun.

Nimeä viisi asiaa, jotka saavutit viimeisen vuoden aikana.


1. Tulin raskaaksi.

2. Sain Evelynin.
3. Kasvoin ihmisenä PALJON.
4. Päätin lopettaa kahvin ja limun juonnin kokonaan.
5. Kihlauduin. (Saavutus se on sekin, että saa ihanan miehen jonka kanssa aikoo viettää elämänsä) :)

Mainitse kolme henkilöä, jotka ovat vaikuttaneet elämääsi eniten.


Hmm. Aleksi, Evelyn ja kolmas ehkä mun isoveli.


Mainitse kolme henkilöä, jotka saavat sinut aina hymyilemään.


Aleksi, Evelyn ja mun rakas sisko <3 Niitä on kyllä niin monta ketkä saavat mut hymyilemään.


Kerro elämäsi viisi parasta hetkeä.


Ääk tää on vaikee mutta se, että valmistuin kauppiksesta, tapasin Aleksin, Tulin raskaaksi ja sain Evelynin, menin kihloihin ja vaikka sitten se, että mun on hyvä olla pitkästä aikaa oikeesti.


Mihin kirjaan / elokuvaan palaat aina, kun kaipaat piristystä?


Mä en oikeestaan kato/lue samoja juttuja useesti, mutta mä tykkään tosi monesta leffasta ja kirjasta.


Mikä on positiivisinta / ihaninta / kauneinta, mitä sinulle on sanottu?


Varmaankin se, että olen kaunis ja että mua rakastetaan <3


Millainen olisi sinun mielikuviesi täydellinen päivä?


Täydellinen päivä olis varmasti sellainen, millon saisin olla ihan vaan Aleksin ja Evelynin kanssa yhdessä ja käydä esimerkiksi SeaLifessä näyttämässä meidän pikkuiselle kaloja (koska kalat on ihania). Täydellinen päivä mulle on myös melkein joka päivä kun nostan Evelynin sängystä ja saan maailman ihanimman hymyn, tiedän, että Evelyn rakastaa mua <3


Kavereiden kanssa täydellinen päivä vois olla sellainen että käytäs shoppaamassa, syömässä ja vaikka keilaamassa tai biitsillä otettais aurinkoa ja syötäs jotakin hyvää. Eikä tietenkään unohdeta uimista :) Kavereiden kanssa keksii aina paljon tekemistä jos haluaa :D


Itseni kanssa täydellinen päivä ois sellainen, että lähtisin juoksulenkille aamusta herättyäni, jonka jälkeen menisin suihkuun ja vaan olisin, kirjoittaisin vaikka blogiin ja katsoisin pari hyvää ohjelmaa. Sitten menisin rannalle ottamaan aurinkoa ja uimaan.


Tää haaste oli mun mielestä oikeesti aika vaikee, tein tätä jonkun tunnin ainakin :D:D 


Seuraavaksi haaste menee kaikille ketkä eivät vielä tätä ole tehneet..


Ja kiitos Nealle kivasta haasteesta :)





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti