maanantai 2. kesäkuuta 2014

Ihmettelyä.

Hei nyt ihan oikeesti.. Jostain kumman syystä mun facebookin etusivulle pomppii koko ajan blogeja joissa kerrotaan, että rv: 35+5, rv: 36+0, tässähän alkaa tulemaan vauvakuumeilua uudestaan :D Isoja vauvamasuja joka puolella ja onnellisia kasvoja :D 

Okei Evelyn on vasta puolivuotias 9-päivä ja mä en tosiaan järjellä ajateltuna aio hankkia toista lasta ennen kuin mulla on se koulupaikka ja Evelyn on vähintään sen kaks vuotta. Itsestäni tiedän sen verran, että kahden vaippaikäisen kanssa mulle tulis rankkaa :D 

Silti tulee haikee olo katsoa noita päivityksiä facerissa ja vauvoja lastenosastolla kun siellä käytiin (siis ihan pikkupikkuvauvoja). Kai se vaan on hyväksyttävä, että kohta mun maailman ihanimmasta vauvasta on tulossa iso tyttö.. Aika vierii niin nopeasti ♡♡

Tässä tän päivän avautuminen kiitos ja näkemiin :``D

                         ♡-Riikka

4 kommenttia:

  1. ahh tiiän niin ton tunteen kun näkee pikkuisen vauvan ja sen vois vaikka syödä kun se on niin hurjan söpö :')
    nooo mutta mä pamahdan tässä pian nii meiän täytyy treffaa et pääset säki haistelemaan vauva tuoksua :D:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jepp ja ne ihanat varpaat jotka pilkottaa kesällä vaunuista ♡♡ Nii ihanaa ♡♡ ja joo se ois kivaa :)

      Poista
  2. voii, mä oon miettiny ihan samaa, kuinka äkkii Miroki kasvaa ja sit tulee nii haikee olo!! :/ :D

    VastaaPoista