perjantai 4. heinäkuuta 2014

Even toinen hammas ja muuta.

Noniin nyt Evelle onkin sitten tupsahtanut toinen hammas!! Ihanaa ♡

Me ollaan alettu pesemään nyt Even hampaita, koska niitä pari siellä suussa jo on ja neuvolastakin hampaita neuvottiin pesemään :)

No ennen kuin Evellä edes oli hampaita näytin hänelle kuinka mä itse pesen hampaita ja se oli aina ihan hirmu naurattavaa ja hassua Even mielestä. Niimpä jännityksellä odotin, että mitäs sitten kun tytön hampaita aletaankin tosissaan pesemään.. No nyt on parin päivän ajan pesty hampaita ja aina kun lopetan pesemisen niin tyttö alkaakin itkeä ja ojentaa käsiään mua ja hammasharjaa kohden. Jos jatkan pesemistä ilo on taas ylimmillään :D Mä en tajua mikä hampaiden pesussa on niin hauskaa? :D

Eve on muutenkin alkanut ojentelemaan käsiään esimerkiksi syliin tahtoessaan. Se on mun mielestä jotenkin tosi ihanaa ♡

Aiheesta toiseen. Huomena lähdetään aamupäivästä ajelemaan kotia kohti täältä mökiltä. Mä haluaisin vielä jäädä tänne ja niin ilmeisemmin kaikki muutkin, mutta se nyt ei ole mahdollista, koska vuokrattiin tää vaan viikoksi.

Eve oli tänään elämänsä ensimmäistä kertaa veneessä soutelemassa mun ja Aleksin kanssa :D Tyttö melkein nukahti sinne. Oli ilmeisemmin niin "mielenkiintoinen" reissu. Ihaninta oli se, kun Evelle puki pelastusliivin ja hän oli sellainen paketti kyllä pelastusliiveineen että.

Mutta tosiaan tää olikin nyt vähän tälläinen sekakirjoitus, oli tarkoitus tulla kertomaan vaan Even hampaasta, mutta kerroinpa muutakin. Nyt kuitenkin hyvää yötä ♡

                      ♡-Riikka

2 kommenttia:

  1. haha ihana Eve <3 kutittaakohan se hampaiden peseminen sitten? :D
    äää mäkin haluan mökkeilemään!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin mä kans ajattelin, että voi olla et kutittaa :D tai sitten se vaan tuntuu hyvältä ku kutisee ikenet :D Joo mua hatmittaa ainakin tosi paljon mennä kotiin jo, vaikkakin uus koti jo odottaa. Kaikki ollaan ihan masentuneita ku jouduttiin lähtee täältä :D

      Poista