torstai 17. heinäkuuta 2014

Funpark.

Meidän eilinen Puuhamaa reissu päättyi ennen kun se kerkesi edes alkaa.. Voi, että sitä sateen määrää... Noh onneksi meitä oli monta päätä yhdessä ja saatiinkin päätettyä uusi hurvittelu kohde. Ensiksi ehdotteilla oli Aulangon kylpylä, mutta Aleksi ei ollut innokas sinne lähtemään. Niinpä minä fiksuna ehdotin sitten, että lähdettäisiin Idea parkin Funparkkiin :) No kaikkihan oli ehdotuksesta hyvin mielissään. Ainot mitä mietittiin oli se matka sinne kun tuli vähän pitkäksi.

Noh sinne kuitenkin lähdettiin :) Oltiin siellä siis Aleksi, minä, Evelyn, mun isän vaimo, mun pikkuveli, serkut ja meidän mummi :) 

Funparkkiin on yhdistetty myös Hoplop josta me sitten aloitettiinkin. Evelyn pääsi heti alussa pallomereen. Tyttö tykkäsi kovasti (ainakin syödä palloja) :D



Fun parkissa yritettiin laittaa Eveä sellaiseen pieneen karuselliin missä on hevosia (siis niitä mitä esim. kaupoissakin on). Noh Evelyn ei innostunut ajatuksesta, vaikka mä olinkin vierellä pitämässä tiukasti kiinni. Ei siitä kyllä kamalaa huutoakaan tullut, mutta päätin ottaa tytön pois siitä, koska ilme oli vähän sen näköinen, että "hei mutsi miks sä mut tähän laitoit, haluun pois". Noh Evelyn sitten nukahtikin siellä kahden ja puolen tunnin päikkäreille.

En olisi uskonut, että Funparkissa olisi aikuisillekkin jotakin :D Me käytiin Aleksin ja muiden kanssa kokeilemassa lasersotaa, se oli ehkä meidän kaikkien lemppari. Pitäähän sitä aikuisiakin välillä lapsettaa :D Myös sumopainijapukuja kokeiltiin. Harmi, että kuvat jäivät mun serkun puhelimeen.

Oli kyllä kaikinpuolin kiva reissu. Suosittelen myös muille perheellisille Funparkkia :) Pienemille on kyllä aikalailla vaan se Hoplopin puoli, mutta vähän isommille onkin sitten aika paljon kaikkea laidasta laitaan. Yksi lemppareista oli myös 6 D leffat :)


Tänään onkin sitten ihan yli lämmin, Aleksi meni Even kanssa äidilleen hetkeksi ja mä menin siksi aikaa lokoilemaan uimarannalle..



Olettekos te käynneet jo jossain huvipuistoissa? Entäs uimarannoilla?

                           -♡Riikka

3 kommenttia:

  1. Korjauksena Eve ei nukahtanut kahdeksi ja puoleksi tunniksi pallomereen vaan rattaisiin ::D

    VastaaPoista
  2. Me oltiin eilen kans koko päivä tuol ideaparkin funparkissa! :D tai oikeestaan siel hoplopin puolella..

    VastaaPoista