perjantai 18. heinäkuuta 2014

Miksi meidän uuden asunnon esittelyä ei ole vielä tullut.

Mun on pitänyt jo pitkään tehdä tämä meidän uuden kodin asunto esittely, mutta mä oon jättänyt sen aina tekemättä. Siihen on oikeesti ihan syykin. 

Me ei edelleekään olla saatu meidän kaikkia tauluja seinälle ja musta tuntuu, että Evelynin huonekkin kaipaisi vielä jotakin kivaa :) Täällä meillä on tälläiset jumalattoman kovaa materiaalia olevat seinät, oisko betonia? :D Joten me tarvitaan kunnon porakone.. Tarvitaan myös uusia lamppuja tänne. Lupaan kuitenkin, että kun täällä on kaikki valmista niin esittelen meidän asunnon teille.

Mä en tiedä kauan siihen menee kun täällä kaikki on niinkun pitääkin, mutta kyllä tämä joskus valmiiksi tulee toivottavasti :)

                       ♡-Riikka

4 kommenttia:

  1. Täällä odotellaan koti postausta innolla :) Mä olen niin utelias aina muiden kotien suhteen. Millainen koti muilla on jne! Itse olen käynyt aina anttilasta ostamassa omat lamppuni, mielestäni siellä on laaja valikoima vaikka ja mitä :)
    Meilläkin on betoniset seinät joten porakoneen käytön olen siirtänyt mieheni hoiviin. Meillä olis seinät täynnä pelkkiä reikiä jos itse yrittäisin asentaa :D

    Terv, http://kristanruusutrisut.blogspot.com/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva :)) Okei. Me ollaan käyty yleensä Ikeasta ostamassa lamput, ainakin keittiöön ja eteiseen :D Löydettiin Aleksin kanssa K-raudasta aivan ihana musta lamppu. Hintaa oli kyllä 200 e, joten se jäi toistaiseksi kauppaan :D Joo miesten hommaahan tuo poraaminen yleensä on :D Taulut saatiin seinille eilen, mutta vielä on Ikea reissu edessä :)

      Poista
  2. Jeeeiijjj pistäkääs töpinäksi ja saakaa valmiiksi se teiän koti nimittäin mä täällä malttamattomana odotan millainen se on :D
    Tykkään kans katella muiden koteja ja ottaa niistä vinkkejä omaani :)

    VastaaPoista