maanantai 29. syyskuuta 2014

70-luvun kamera.

Mä olen niin innoissani! Me otettiin mun "anopin" kanssa Evelynistä ja luonnosta mustavalkoisia kuvia 70-luvun kameralla.. Se oli ihan mahtavaa. En ole ennen törmännyt tuollaiseen kameraan. Aleksin äiti olikin jo ottanut luontokuvia ja käynyt ne teetättämässä ja niistä osa oli niin ihania ja hyvin onnistuneita, että minäkin innostuin kovasti. Vaikkakin rakastan kuvaamista muutenkin.

Kuvat pitää viedä valokuvausliikkeeseen, jotta saadaan kuvat teetettyä ja kotiin..

Mä odotan niin innolla niitä, jos ne onnistuivat saatanpa laittaa osan kuvista tänne :) Sitä siis odotellessa.

Nyt me ollaan junassa tulossa muskarista, joten palaillaan taas :)


                              ♡ -Riikka

2 kommenttia:

  1. Laitahan kuvia tännekin sitte niistä kuvista mitä otit! :)
    Säkin oot hirveesti kerenny postailemaan ja mä en oo yhtään kerinny lukemaan kun tässä on ollut kaikenlaista puuhaa.. no nyt on likkojen päikkäri aika niin pääsen lukemaan :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo laitan jos ne on yhtään onnistuneita :D Kokeilin vaan huvinvuoksi kuvailla kaikkea :)

      Aijjaa :D No nyt kerkiit lukemaan :D
      Oon yrittänyt nyt kirjotella vähän useemmin ku yhessä vaiheessa jäi mullakin kirjoittelematta ku oli niin paljon kaikkea :D

      Poista