lauantai 13. syyskuuta 2014

Lauantain kuulumiset.

Tänään meillä on ollut menoa ja meininkiä, eikä paljoa kotona olla oltu. Aamusta lähdettiin Evelynin kanssa kaupungille shoppailemaan. Löydettiin Evelynille uudet housut ja mun mukaan tarttui uusi kännykkä Samsung galaxy S5 ja uusi liittymä. Kyllä nyt on parempi kun mun entinen..

No ei siinä entisessä kännykässä mitään muuta vikaa ollut kun näppäimistö. Välilyönti ei oikein toiminut, laittoi aina n-kirjainta väleihin ja jos kirjoitin jotakin niin tuli aivan kamalasti kirjoitusvirheitä. Luulen, että johtunee siitä, että mun kännykkä tosiaan silloin kesällä makasi joen pohjassa noin 15 minuuttia, ennenkuin mun pikkuveli huomasi sen ja sieltä ylös nosti.

Iltapäivästä meille tulikin Even kummisetä kylään katsomaan neitiä. Loppu illasta lähdettiin ajelemaan ja tultiin mun siskolle viettämään iltaa ja syömään lämppäreitä :)

Kohta laitetaan Eve nukkumaan ja aletaan viettämään iltaa vähän isompien kesken :)

Hyvää yötä kaikille <3

                                                             <3 -Riikka






2 kommenttia:

  1. uuu kerro millanen se S5 on käytössä :) ja kivaa iltaa teille <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun mielestä tää on hyvä :D

      Toiminnoiltaan aika samanlainen kun toi S3 mutta on tässä uusiakin juttuja. Esimerkiks toi näyttölukon saa sormenjälki tunnistukselle jne..

      Mun mielestä tää on myös ulkomuodoltaan paljon kivempi ku toi mun entinen.

      En oikeen oo ehtiny vielä perehtymään paremmin ku on ollu vähän kiirettä tää päivä :D

      Kiitos :)

      Poista