tiistai 28. lokakuuta 2014

Sekalaista.

Nyt on ollut motivaatio taas koko viikonlopun niiin lopussa tän blogin suhteen. Sen takia en ole siis mitään hetkeen kirjoitellut. Turhaapa kai sitä väkisin yrittääkään vääntää kirjoitusta jos ei ole mitään asiaa :D (Aika karua. mutta totta).

Meille kuitenkin kuuluu ihan hyvää koko perheelle. Evelyn on ollut todella hyvällä päällä jo kolme päivää :) Tänään käytiin Evelynin kanssa kurkkaamassa Minnan ja Miron uutta asuntoa, joka on muuten aika halpa siihen nähden, että sijaitsee keskustassa :) Mä ihastuin siihen kämppään kyllä vaikka siellä olikin vanhoja ovia vielä jäljellä :) 

Siinäpä nuo söpöläiset ovatkin <3


Huomenna aamulla meillä onkin Evelynin kanssa 10-kuukautis neuvola VIHDOIN! Aikaa siis on siirrelty jo kaksi kertaa, Evelynin flunssan takia ja samoin, koska neukussa oli koulutus päivä juuri silloin kun meidän piti kaksi viikkoa sitten sinne mennä. Evelyn on jo melkein 11 kuukautta tällä hetkellä. Joku päivä siis tulossa 10-kuukautis neuvola kuulumisia, nyt kuitenkin aion keskittyä täysillä perheeseeni Evelyniin ja Aleksiin, joten en vielä lupaa milloin tuo kirjoitus tulee.

Huomiselle meillä on myöskin Evelynin kanssa perhekahvilassa valokuvaus. Ihanaa mä saan mun pikku tytöstä ihania kuvia <3. 1-vuotis kuvat aion silti vielä ottaa erikseen sen ajan koittaessa kun Evelyn vuoden täyttää. Mulla on jo nyt stressiä neidin 1-vee synttäreistä, vaikka mitäpä niitä etukäteen stressaamaan. Mä kai vain olen luonteeltani tälläinen!

AINIIN! Meidän neiti sanoi ensimmäisen kerran "isi" kaksi päivää sitten ja täällä myöskin seisotaan ilman tukea, kerroinko sen jo joskus? 

                                                                <3- Riikka

2 kommenttia:

  1. Juu oon kans sitä mieltä ettei sillon oikein kannate kirjotella mitään jos ei oo mitää asiaa!:) eihä se haittaa jos on vähän taukoa!:)
    Onpas Evelyn reipas ja ajoissa, kun jo seisoskelee ilman tukeakin! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon ihan samaa mieltä, turhaa väkisin vääntää tekstiä, jos ei löydy ideaa. Sellaista on jo tylsä lukeakkin.

      Joo se on kyllä nopea tyttö oppimaan! Saa nähdä käveleekö 11 kuukautisena niinkun minä :o

      Poista