perjantai 19. joulukuuta 2014

Hyvän mielen haaste.

Löysin Internetistä tälläisen hyvän mielen blogi haasteen ja ajattelinpa sitten ruveta tuumasta toimeen ja toteuttaa tämän. Kysymykset olivat todella vaikeita, ainakin minulle, joten mitään kauhean tarkkoja vastauksia en saanut aikaiseksi.

Aloitetaanpa:

Nimeä viisi asiaa, joista olet ollut kiitollinen tänään?

1. Olen ollut kiitollinen mun perheestä tänään. Niinkin kliseisesti kun tuo on sanottu. Olin tänään todella onnellinen kun pääsin moikkaamaan mun mummoa pitkästä aikaa.

2. Evelynistä. Evelyn tuo mun elämään niin paljon iloa. Tänään meillä käveltiin ensimmäistä kertaa ihan kunnolla ja tytön onnistumisen nauru oli jotain ihan huippua.

3. Siitä, että mulla on suurinosa asioista hyvin. Mulla on pari läheistä joidenka asiat ei tällä hetkellä mene ihan putkeen. Vaikka mäkin olen nyt sairastellut ties minkälaista vaivaa, jota en siis itse eikä lääkäritkään osaa sanoa mistä johtuu niin mulla on kuitenkin asiat ihan hyvin verrattuna osaan mun läheisiin/ystäviin.

4. Facebook. Jossa voin jutella mun isän kanssa niin paljon kuin huvittaa. Me asutaan eri paikkakunnalla, joten ei nähdä kamalan usein. Huomena onneksi pääsee taas kattomaan isää ja pikkuveljeä :)

5. En keksi tähän viidettä, sori :D

Nimeä viisi asiaa, jotka olet tehnyt jonkun muun eteen viimeisen kuukauden aikana?

1. Siivonnut.

2. Ostanut kaupasta siskolle asioita, joita hän tarvitsi.

3. Vienyt tavaroita toisille.

4. Kaikki Evelynin hommat tehnyt. Okei okei toi oli huono :D

5. Tehnyt ruokaa.

Nimeä viisi asiaa, jotka joku muu on tehnyt sinun eteesi viimeisen kuukauden aikana?

1. Lainannut rahaa.

2. Hoitanut Evelyniä.

3. Vienyt roskat mun puolesta.

4. Värjännyt mun hiukset.

5. Tehnyt neidin 1-vuotis syntymäpäiville täytekakun.

Mainitse kolme henkilöä, jotka ovat vaikuttaneet elämääsi eniten?

1. Evelyn. Evelynin tullessa maailmaan, mun käsitys monesta asiasta on täysin muuttunut ja mä olen maailman onnellisin äiti mun pikkuisen takia.

2. Aleksi. Se nyt on sanomattakin selvää. Vaikka me ollaan seurusteltu vasta vähän yli kolme vuotta niin suurimmat elämän muutokset on tapahtunut juurikin Aleksin kanssa.

3. Mun isoveli. Tähän en aio selittää mitään.

Mainitse kolme henkilöä, jotka saavat sinut aina hymyilemään?

1. Evelyn. Hänelle tulee kyllä hymyiltyä joka ikinen päivä.

2. Aleksi, mun sisko ja varmasti myös äiti :)

3. Mun paras ystävä Krista.

Kerro elämäsi viisi parasta hetkeä?

1. Mun lapsuuden joulut! Ne oli parhaita kun sai viettää suvun kanssa joulua.

2. Aleksin tapaaminen <3

3. Evelynin syntyminen.

4. Se kun sain tietää, että mulla ei olekkaan aivokasvainta vaan pelkkä migreeni, luojan kiitos!

5. Kihloihin meno.

6. Oli vielä pakko lisätä kuudes, elikkä mun ala-aste ja ne ihanat kaverit. Se kun kaikki hengaili yhdessä ja ketään ei jätetty ulkopuolelle tietoisesti.

Tässäpä tämä nyt oli. Toivottavasti jaksoitte lukea :) Voisimpa haastaa myös osan tekemään tämän saman haasteen, jotenka koittakaapa tekin keksiä kysymyksiin vastaukset. Sai kyllä ihan oikeasti miettiä joissakin kohti päänsä puhki, että keksi asioita.

Haaste lähtee:

Liisalle
http://cindderella.blogspot.fi/

Nealle
http://nede93.blogspot.fi/

ja

http://meianperhe.blogspot.fi/


                                                              <3- Riikka

2 kommenttia:

  1. Onpas kiva haaste :) Teen tän jos kerkiän :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu :D Ja tää kyllä oli ihan kiva mitä nyt joutu vähän pohtimaan :D

      Poista