maanantai 12. tammikuuta 2015

Sekalaista höpötystä ja masukuvia :)

Täällä meillä aletaan pikkuhiljaa parantumaan.  

Evelynillä loppui tänään antibioottikuuri, joka kyllä jouduttiin vaihtamaan keskenkaiken toiseen lääkkeeseen. Raukalla meni masu niin sekaisin Amorion kompista eli penisiliinipohjaisesta lääkkeestä, että me ei päästy liikkumaan oikeestaan yhtään mihinkään. Vaippoja vaihdettiin varmasti tunnin sisällä kolme jne.. Onneksi sain vielä yksityiseltä lääkärin kiinni vaikkakin hänen työaika oli jo ummessa. No mutta pääasia, että neiti alkaa olemaan pikku hiljaa kunnossa, mitä nyt pientä yskää vielä on.

Noh lauantaina sitten itse jouduin sairaalaan tiputukseen pahan migreenikohtauksen vuoksi. Lääkkeitä söin tarpeeksi paljon ja silti ei auttanut. Tiputuksessa oikeestaan olin, koska olen ollut niin huonovointinen, että mikään ei pysy sisällä. Nyt kuitenkin mä olen taas elävien kirjoissa. Saan tuotettua normaalia puhetta joka ei sammalla ja jopa tunnen jäseneni... Migreeni on kamala tauti.

Huomena mulla onkin neuvolalääkärille aika, jossa mietitään mulle jotakin sopivampaa migreenilääkettä. Tässä raskaudessa olen joutunut pärjäämään pelkällä panadolilla ja se ei todellakaan riitä, niinkuin lauantaina huomattiin.

Nyt mä lähden tästä katsomaan salkkareita. Hyvää yötä kaikille :)

Ottakaa tästä vielä masukuvaa rv 10+0 :)



2 kommenttia:

  1. Hui inhottava toi migreeni! Itse kärsin kans siitä ja neuvola lääkäri sanoi että jos tulee paha migreeni kohtaus niin voin ottaa miranaxin. Raskaus aikana migreeniä ei kuitenkaan näkynyt, onneksi.
    Ja voi vitsit, ihana toi sun masu kun rupee näkymään jo <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Okei :) Mullakaan ei Even aikana oikeestaan ollut, mutta nyt sitäkin enemmän :(

      Kiitos :) Mäkin tykkään siitä, vielä kun lähtis tää huonovointisuus ni kaikki olis hyvin :D

      Poista