torstai 26. helmikuuta 2015

Synttärit!

Tänään aion olla hieman itserakas ja onnitella itseäni 22-vuotis syntymäpäivän johdosta!


Se mitä mieltä olen synttäreiden johdosta täyttämiseen vuosia: Noh suoraan sanoen musta tuntuu vanhalta :D Tiedän olevani ihan nuori vielä, mutta itsellä se vuosi lisää tuntuu aina. Mä olen 22-vuotias ja mulla on jo yksi ihana lapsi ja toinen tulossa. 22-vuotiaana mä olen kahden lapsen äiti, mulla on mies, jonka kanssa asun ja olen kihloissa. 

Olen mielestäni kasvanut todella paljon siitä ajasta kun olin kunnon räkänokka. Olen myös kasvanut henkisesti siitä kun olin esimerkiksi 18-vuotias. Luulin silloin olevani niin aikuinen, mutta näin rumasti sanottuna "paskat", mä olin pelkkä kakara, joka bailasi vaan kaikki viikonloput läpeensä :D ( ja nyt tarkoitan vain ITSEÄNI, joten älkää ottako itseenne, jos olette sen ikäisiä :D).

Tänään kuitenkin koitan unohtaa kaikki nämä mun ajatukset, MUKA vanhana olemiseen ja keskityn vain mun synttäreihin :)

Viettäkäähän kaikki kiva perjantai ja onnea kaikille kellä on tänään syntymäpäivät!

                              ♡ -Riikka


2 kommenttia: