sunnuntai 15. maaliskuuta 2015

Haaste: The liebster award!

Girls make the rules-blogin pitäjä haastoi mut tälläiseen the liebster award-haasteeseen mukaan. Haasteen tarkoitus on tuoda näkyvyyttä alle tuhannen lukijan blogeille. Tarkoituksena on siis vastata haastajan keksimiin 11 kysymykseen, keksiä itse 11 kysymystä ja sitten haastaa 11 blogia mukaan.

Mä olen jo joskus tehnyt saman haasteen, toki vain eri kysymyksillä, mutta nyt kun mut kerran haastettiin niin enhän mä viitsinyt kieltäytyäkkään. Ajattelin vastata itse vain kysymyksiin. En aio keksiä kysymyksiä enkä haastaa tähän ketään juurikin sen takia, että olen sen aikaisemmin jo joskus tehnyt. Sen voi käydä tsekkaamassa täältä mun blogista jostakin :D

11 kysymystä, jotka sain olisi tässä:


1. Mikä on parasta keväässä?

- Keväässä parasta on mun mielestä se, kun aurinko alkaa paistamaan ihanan lämpimästi, linnut laulavat ja koivut alkavat kukkia. Mä olen allerginen koivulle ja yleensä olenkin aivan tukossa kun tulee tämä ihana koivujen kukkimis aika, mutta siitä huolimatta se on mun mielestä ihanaa keväässä.

2. Lempivaatteesi?

- Hmm. Mulla ei oikeastaan ole mitään lempivaatteita. Tykkään pitää ihan perus farkkuja, toppia ja jotakin kivaa pitkähihaista. Mulla ei ole mitään omaa tyyliä vaatetuksen suhteen, menen yleensäkkin ihan vain näillä perus H&M ja  Newyorkerin vaatteilla :D Keväällä rakastan nahkatakkeja, tänä keväänä saan varmaan jättää senkin haaveeksi kun mun masu alkaa olemaan jo sen verran isohkoa kokoa, että tuskin mahdun nahkatakkiin, ainakaan tohon mun entiseen..

3. Mitä ilman et voisi elää?

- Mun omaa perhettä. Aika kliseinen vastaus vai mitä? No mutta niin se vain on :)

4. Mitä teet vapaa-aikanasi? 

- Jos vapaa-ajaksi lasketaan se kun olen vaan ihan yksin niin mä näen silloin joskus kavereita, olen kotona ja katson jotakin kivaa sarjaa tai saatan vaikka siivota :D Välillä vaan olen tekemättä sen kummempia. 


5. Lempijuomasi?

- Apua tää on vaikee. Hmm no tällä hetkellä ykköseksi menee Vichyvesi, se on ihan parasta. Mä en juo kahvia, teetä, limua enkä maitoa tällä hetkellä ollenkaan joten vastaan vesi!

6. Parhaat tv-ohjelmat?

- Mä raskastan kaikkia saippuasarjoja. Ihan ykkönen on tietenkin Salkkarit. Toisena tulee Uusipäivä ja nyt olen jäänyt koukkuun myös siihen hiton Temptation islandiin, vaikka se onkin ihan surkea :D

7. Osaatko viheltää?

- Osaan viheltää.

8. Kenen neuvoja arvostat eniten?

- Mä olen oikeestaan luonteeltani niin itsepäinen, että en oikeestaan suostu ottamaan kenenkään neuvoja vastaan kamalan hyvin. Mä olen ehkä itse itselleni se paras neuvon antaja, vaikka siltä ei välillä tuntuisikaan!

9. Oudoin asia jonka olet tehnyt/kokenut?

- No oudoimmasta en kyllä tiedä, mutta synnytys oli samalla kamalin ja ihanin asia, mitä mulle on koskaan tapahtunut.

10. Parasta ystävissäsi?

- Parasta mun ystävissä on se, että heihin voi oikeasti luottaa 100 prosenttisesti. Uskallan kertoa heille asioista, koska tiedän niiden pysyvän heillä. Mun ystävät antaa mulle myös välillä kaikkia hyviä neuvoja, vaikka juuri sanoinkin, että niitä en aina ota itse hyvällä :) Osaavat myös kuunnella mua oli mulla iloista kerrottavaa tai jotakin huolia.

11. Huonoin tapasi?

- Jaa-a kaipa se voisi olla kiroilu. Tosin mä olen vähentänyt sitä ihan järjettömästi. Enään ei pääse läheskään niin usein sammakoita suusta kuin ennen. Yksi huono tapa voisi myös olla mulla se, että jos tulee riita tilanteita esimerkiksi Aleksin kanssa niin olen aika huono keskustelemaan niistä voluumi nappi alhaisella :D Noh sitäkin olen harjoitellut tässä!

Tässäpä tämä haaste sitten olikin :) Kiitos paljon minut haastaneelle!

                                                          <3 -Riikka

1 kommentti:

  1. Noita kysymyksiä oli kyllä älyvaikee miettiä, lopulta otin avukseni askin : D Kiva kun lähit mukaan : p tiiän niin vähän blogeja!

    VastaaPoista