keskiviikko 1. huhtikuuta 2015

Rv 19+3.

Hui! Sunnuntaina paukkui jo 19+0 viikko. Ihan juuri ollaan puoli välissä raskautta. Torstaina eli huomenna meillä on vihdoin se kauan odotettu rakenneultra ja nähdään onko vauvalla kaikki kunnossa!

Ainakin meillä on joka ilta ja aamu sellaiset tsembalot mahassa, että jos masu vauva olisi isompi niin mua ihan oikeasti varmaan saattuisi hänen potkunsa. Tällä hetkellä ne tuntuvat vielä pieniltä tökkäisyiltä tai siltä kun joku möyrisi kunnolla mahassa :)

Mun raskaushimoksi on noussut todella pahasti vadelma Ballerina keksit. Musta tuntuu, että voisin syödä niitä paketti kaupalla! Tässä raskaudessa mulla ei ole ollut mitään yhtä ja ainoaa raskaushimoa mitä viime raskaudessa oli (berliinimunkit ja coca-cola). Nyt mulla on vaihdellut raskaushimot pizzasta karkkiin ja karkista Vichy-veteen. Aivan jäätävä tunne, kun tekee jotakin mieli aina yleensä keskellä yötä kun ei enään voi kauppaan mennä :D
Muilla raskaanaolevilla samaa ongelmaa?

Mun olo ei ole ollut mikään mainioin, koska olen joutunut juosta labrassa erilaisissa kokeissa mun vatsa vaivojen takia. Mulla loppui antibiootti kuuri ja ne pari muuta kuuria sunnuntaina ja nyt mun täytyisi vielä ainakin huomiseen saakka olla käyttämättä minkäänlaisia auttavia lääkkeitä mun vaivaan, jotta saataisiin mahd. nopeasti uusi näyte otettua. Täytyy vaan toivoa, että pääsisin eroon näistä vaivoista ja saisin taas nauttia loppu raskaudesta hyvin mielin.

Muuten kaikki onkin oikein hyvin ja odottelen hyvin mielin kaikkea tulevaa. Tottakai mua jännittääkin se kaikki tuleva, mutta sellaista se vain on. Jännityksenkin kanssa oppii elämään.

Masukuva rv 19+2:


                                                                  <3 -Riikka

6 kommenttia:

  1. Ihana masu ja kovasti tsemppiä huomiseen ultraan.♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Tänä yönä en varmaan malta nukkua edes :D

      Poista
  2. voivoi mä jännään täällä ultraa teiän puolesta, tuuthan heti kertomaan sitten et miten meni :D Meinaatteko ottaa sukupuolesta selvää?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahha samoin :D Joo kirjottelen heti kun kerkiän, tänään vapaa päivä niin voi mennä huomiselle tai ylihuomiselle :D Voin mä sulle fb:ssä kertoa aikasemminkin jos et malta odottaa :'D

      Joo tottakai, jos vaan ultraajat saa selvää :'D

      Poista
  3. Kaunis masu! TOivottavasti ultrassa oli kaikki hyvin! :)

    VastaaPoista