torstai 18. kesäkuuta 2015

Kipeyttä ja hammaslääkäriä..

Voe voe, meidän juhannus meni kyllä aivan pilalle. Aamusta kun herätin neidin ylös kymmenen aikaan, helotti neidin posket punaisena ja otsa kuumana. Mitattiin sitten kuume ja niinhän siinä kävi, että neidillä 37.7 astetta kuumetta. Yskää eikä nuhaa tytöllä ole mitä nyt välillä vähän aivastelee. Oisikohan kyse hampaista sitten?


Noh ei siinä. Sen jälkeen mulla alkoi sattumaan hampaaseen. Menin hammaslääkäriin ja siellä sitten porattiin hammas, koska se oli päässyt tulehtumaan. Kipu on aivan järkyttävä tällä hetkellä kun hammasta on rassattu ja minä raukka koitan pärjätä panadolilla, josta ei ole mitään apua. 

Toivotaan, että on vain rassauksen jälkeen kipeä. Jos huomenna olisi jo parempi. Aika inhottavaa nimittäin lähteä Helsinkiin hammas päivystykseen jos ei kipu hellitä.

Mulla alkaa jo toivo mennä näiden mun hampaiden kanssa. Saan jatkuvasti ravata hammaslääkärissä tämän raskauden aikana. Tulehduksia löytyy sieltä sun täältä hampaista. Sama oli kun odotin Evelyniä. Toivotaan, että oikea hammas on nyt korjattu ja huomena mun olis helpompi olla.

Eveä hoidan täällä nyt ja tyttö onkin aika poikki koko ajan. Katsellaan piirrettyjä ja juodaan nesteitä hyvin. Ruoka ei oikein meinaa maistua neidille, mutta kyllä me ollaan tomaatteja, hedelmäsosetta ja leipää hieman saatu alas. 

Tänään koitetaankin laittaa Evelyn aikaisin nukkumaan, jos hänkin vaikka alkaisi tuosta parantumaan.

Mitäs suunnitelmia teillä on juhannukseksi? 

Hyvää juhannusta kaikille, viettäkää te edes kiva jussi vaikka tuolla sataakin aika ilkeästi vettä :)

                               ♡ -Riikka

4 kommenttia:

  1. Mulla meni hampaat kans huonoks molempien raskauksien aikana enkä ymmärrä että miksi kun samanlailla niistä huolehdin..
    Voi eve raukkaa, toivottavasti ois vaan joku pika pöpö ♡

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Raskaana ollessa hampaat kuulemma voi huonota :0 Tää on kyllä jotain niin kamalaa kun särkee enemmän ku sillon ku menin hammaslääkäriin...

      Jep.. Onneksi Eve on nyt nukkumassa ja sai lääkettä niin jos toinen siitä parantuisi ♡

      Poista
  2. Mulla myös raskausaikana hampaisiin tulee reikiä todella helposti. Nyt olen sitten koittanut että syön sen viis kertaa päivässä ja jos tekee mieli hyvää niin heti jonkun ruuan päälle niin ei tuu ylimääräistä napostelua. Hammassärky on kyllä niin kaameeta :/ Mä oon suoraan jättänyt panadolit kaappiin kun ei niistä oo mitään hyötyä. Toivotaan että siellä olis huomenna säryn kanssa parempi ja pikku neidinkin olo paranisi.♥
    Oikein ihanaa juhannusta teidän perheelle!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aika monilla ilmeisesti raskausaikana samaa vaivaa kun mulla. Mulla noi reiät menee aina vaan juurihoidon puolelle :/ Olen tästäkin hampaasta mikä eilen laitettiin valittanut useasti hammaslääkärille, mutta siellä ei muka koskaan ole ollut reikää ja nyt sitten oli jo päässyt tulehtumaan.

      Evellä kuumetta vielä 39.3 :( Mutta kyllä me täältä vielä noustaan! :)

      Kiitos paljon ja samoin! :)

      Poista