maanantai 1. kesäkuuta 2015

Syntymäpäivien viettoa.

Tänään mun rakkalla Aleksilla oli syntymäpäivät ♡. Me Evelynin kanssa askarreltiin isille kortti eilen ja tänään se sitten annettiin kun hän pääsi töistä ja minä pankista kotiin. Evelyn ehtisi jo leivän syönnin jälkeen sutata kortin rasvaan ja irroittaa pöllön jalat, mutta mitä pienistä :'D



En tiedä saako tuosta tekstistä mitään selvää, mutta lahjaksi Evelynin kanssa annettiin isille joko Sami hedbergin tai Ismo Leikolan stand up- keikka. Isi saa itse päättää kummalle haluaa mielummin lähteä. Evelyn piirsi myös ihan itse korttiin isin kuvan syömässä kakkua!

Tämä päivä sattui ehkä vähän hölmösti, koska mulla oli kello 16:00 aika pankkiin ja juuri tuolloin Aleksi pääsi töistä. Sitä ennen mun piti ehtiä kaupungille tytön kanssa ostamaan kakkutarvikkeet ja päästä vielä takaisin kotiin leipomaan. 

Täältä meiltä tosiaan lähti bussit kesäaikataulun mukaan vain tunnin välein, joten mulla tuli oikeasti aika kiire, jotta olin käynyt keskustassa ja leiponut kakun kolmeen mennessä. Silloin mun piti olla jo takaisin keskustassa. Plus vietynä tyttö mummolle hoitoon hetkeksi, ennenkuin Aleksi pääsi töistä kotiin.

Olisin toki päässyt helpommalla jos olisin mennyt vain lähi Pyrhöselle, mutta sieltä ei löydy kaikkia tarvikkeita Aleksin kakkuun ja muutenkin Pyrhönen on mun mielestä aivan älyttömän kallis kauppa.

Tehtiin Even kanssa mansikkakermakakku isille ja kyllä vaan tuli herkullinen. Kuvaa en ehtinyt ottamaan kakusta ennen kuin vieraat saapuivat paikalle ja melkein koko kakku menikin niin, että heilahti. Yleensä täytekakkua jää aivan mielettömästi jäljelle, mutta tällä kertaa jo ensimmäisellä suu palalla kaikki rakastuivat kakkuun :) 
Kerrankin onnistun täytekakun teossa!

Nyt saan onneksi jo levähtää kun Evelyn meni yöunille. Tämä päivä on ollut kyllä ihan mahdotonta juoksemista joka paikassa, mutta nyt kaikille hauskaa loppu iltaa ja hyvän yön toivotukset :)

                             ♡ -Riikka

2 kommenttia:

  1. Kuulostaa kivalta päivältä :) Mäkin haluun mennä kattoo jotain jonnekin! hirvee hinku olis tehdä JOTAIN :DD

    VastaaPoista