torstai 20. elokuuta 2015

Ihania uutisia koulusta!

Pakko tulla tänne teillekkin hehkuttamaan, että sain 14 päivä tätä kuuta erittäin mukavan puhelun. Puhelun soittaja toi mulle sellaisia uutisia, että mä pääsen opiskelemaan sinne alalle missä kävin pääsykokeissakin!

Mä olen aivan älyttömän onnellinen tästä koulupaikasta, koska olen ylasteesta saakka tälle alalle halunnut. Koulua joudun tietenkin lykkäämään 2016 syksylle, koska nyt meidän tilanne on aika hektinen ja en tietenkään pääse, saatika edes halua irtautua mun vauvojen luota mihinkään ennen seuraavan vuoden syksyä. Nyt mulla on ainakin koulun pohjalta turvattu olo, joten ei tarvitse miettiä päätään puhki meneekö uudestaan samoihin pääsykokeisiin vai hakeeko merkonomin alalta töitä. 

                                                                  <3 -Riikka

2 kommenttia: