lauantai 19. syyskuuta 2015

Äidin rentoutumista.

(Teksti kirjoitettu eilen illalla)

Tänään mummo tuli hetkeksi katsomaan tyttöjä kun minä ja Aleksi päätettiin pitää kahden tunnin rentoutus hetki.

Aleksi lähti moikkaamaan kavereitaan ja käymään ilmeisemmin keskustassa ja itse hilpasin rentoutumaan ripsien laiton merkeissä. Sainkin taas ihanat räpsyripset itselleni, kiitos siskolle siitä ♡




Joka kerta sanon, että enään en ripsiä ota kun omat ripset menevät niin huonoon kuntoon, mutta niin mä vaan taas makasin penkissä ripsiä laittamassa. Kumma juttu :D

Kyllä oma aika välillä on todella tärkeää. Tuntuu taas, että jaksaa paljon paremmin lapsien kiukut ja muut toimet. On myös ihana jutella joskus ihan vain aikuisten kesken ilman lapsia hääräämässä vieressä.


Tällä hetkellä olen nukuttamassa Evelyniä ja Aleksi koittaa saada vauvaa yöunille. Saa nähdä mitä tulee, kun vauvalla taas tämä masu vaiva aika. 


Onko teillä mitään omaa rentoutumis keinoa ja kuinka usein saatte lapsi vapaata vaikka sitten vaan ihan pariksi tunniksi?


                                ♡ -Riikka


7 kommenttia:

  1. Hienot räpsyt <3 oot kyllä oman hetkesi ansainnut :)

    VastaaPoista
  2. Ihanat! :)
    Mun piti käydä laittaan ennen ristiäisiä, mutta se sitten jäi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :)

      No meet nyt sitten kun on seuraavaksi aikaa :D Mun omat ripset on niin kamalassa kunnossa, etten enään kestänyr kun ne ei kääntynyt minnekkään suuntaan ja tökötti vaan paikoillaan :D

      Poista
    2. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

      Poista
  3. Ihanat räpsyt! ♡ Mä pidän ripsiä yleensä vaan kesäisin, kun ei tarvii sitten muuta meikkiä lisäillä mutten ympäri vuotisessa käytössä raaski kun pelkään et kaikki omat ripset tippuu :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :)

      Mä taas pitäisin mielelläni koko ajan, vaikka mun omat ripsetkin on tosi pitkät :D Tosin nyt ripsien laiton jälkeen ne kyllä on kärsinyt aika pahasti :D

      Poista