maanantai 28. joulukuuta 2015

Lävistyspenkissä tänään Riikka!

Huh huh, tänään koitti se mun kauan odottama päivä, nimittäin mä kävin ottamassa lävistyksen.

Olen jo pitkän aikaa puhunut Aleksille, kuinka mun on pakko saada takaisin napalävistys, joka meni noin kaksi vuotta sitten umpeen mun leikkauksen ohessa.

Aleksi joutukin mua jo toppuutella kun siitä puhuin ennen joulua. (Oli käynyt ostamassa mulle aikaisemmin jo sinne liikkeeseen lahjakortin). Siinä olikin pelättävää milloin tulen napakorun kanssa kaupungilta, kun sen laitto mua on niin kovasti poltellut. Toki sovittiin, että ei osteta itsellemme mitään ennen joulua.

Oli kyllä mahtava joululahja saada napakoru!

Tänään aamulla kun heräsin, niin en meinanut pysyä housuissani kun ajattelin, että kohta se on menoa. Noin yhden aikaan sitten lähdettiin se mulle ottamaan ja pääsinkin samantien lävistys penkkiin istumaan :D

Siinä sitten hetken mallailtiin korua, mihin kohtaan se laitetaa, kun entinen reijän kohtakin oli vielä tallella, mutta kyllä sille uusi paikka löydettiin.

Sitten alettiinkin laittamaan korua. Ei se kyllä enään sattunut läheskään niin paljon kun silloin 16-vuotiaana. Mä olin varmaan ihan kauhusta kankeena siinä penkillä makaamassa kun muistelin viime napakorun ottoa ja sitä kuinka kipeää se teki.

Noh tällä kertaa ainoastaan pihdeillä kiinni otto sattui vähän, mutta sekin oli ihan kestettävää kipua. Neulan läpi laittaminen ei oikeastaan tuntunut muulta kuin siltä, että joku meni navan ihosta läpi. Korun laitto sattui koko jutussa eniten :D

Nyt mä olen taas yhtä korua rikkaampi ja voi kuinka onnellinen mä olenkaan! Kyllä tämä nyt on kipeä, mutta voin sanoa, että kyllä vaan kannatti! :)


                              ♡ -Riikka

4 kommenttia:

  1. Toi on ihana! ♡ Mulla on niin hirveet kokemukset napakorusta etten ottais sitä mistään hinnasta takasin :D Laittaja lävisti vähän isomman suonen siinä samalla ja se reikä vaan vuosi verta ihan hulluna pitkään. Paraneminen kesti itsessään reilu puoli vuotta ja reikä mäti ja oli kipeä koko ajan mutta sinnikkäästi pidin sitä navassa vaikka olis pitäny pois ottaa. No sitten tulinkin raskaaksi ja napaan tuli niin hirvee raskaus arpi etten vieläkään bikineitä kehtaa yleisesti käyttää :D Mutta vaikka ei mulle sopinut niin on noi nättejä silti! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, niin munki mielestä! :)

      Hui kauheeta, miten se silleen voi mennä :o?? Onneks kerroit ton vasta nyt etkä aikasemmin :'D. Oisko ollu sit joku amatööri lävistäjä :D

      Mulla kävi sillee, että viime kerralla ostin korun laatukorusta ja siinä oli sit jotaki väärää ainetta. Tuli sellanen patti navan alle. Sit ku vaihdoin korun ni se lähti pois. Olin kai allerginen jollekkin aineelle siinä korussa.. Sillon oli yli kuukauden laiton jälkeen kipeä napa. Saa nähdä miten nyt käy :D

      Mutta kyllä mä vaan nyt oon niin onnellinen ku vihdoin uskaltauduin laittamaan takasin sen ♡

      Poista