lauantai 10. syyskuuta 2016

Mihin tämä aika oikein menee!

Tasaisin väliajoin muistautan itseäni siitä, kuinka pieniä mun lapset vielä oikeasti ovat. Noh eilen todellisuus iski pari kertaa kasvoille ja lujaa.

Tottahan se on, että ovathan he vielä pieniä, mutta hitsiläinen ne kasvavat isommiksi joka päivä ja nopeammin.

Tytöt olivat mun kanssa eilen kotona ja päätin, että meillä olisi puistoilu päivä. Mentiin puistoon ja leikittiin siellä. Evelyn laskeskeli isoa liukumäkeä ja Emily meni pieneen "katokseen", jossa samassa pikkuruinen "kiipeilyteline". Noh neitihän alkoi kiipeämään ylös ja pian istui jo telineen huipulla. Siis oikeasti mun pieni 1-vuotias ♡

Siirryttiin Emilyn kanssa liukumäkeen ja neiti se vaan paineli rappusia itse ylös ja kun pääsi ylös saakka otti kiinni liukumäen yläpuolella olevasta punaisesta tangosta (you know) ja alkoi roikkumaan ja keikkumaan siinä :o Olin suoraan sanoen ihan äimänkäkenä, että miten kummassa Emily tuollaista oli oppinut. Noh oisiko siellä päiväkodissa.


Mä en kyllä ala mitään, kun lapset kasvavat niin nopeasti. Musta tuntuu, että päiväkodissa he ovat oppineet kaiken maailman juttuja. Eilen myös Evelyn sai mun verenpaineen hieman kohoamaan, kun lähdettin pyöräilemään. Ennen neiti on polkenut etana vauhtia, mutta nyt juoksin hänen perässään minkä kerkesin, vaunut toisessa kädessä ja toisella kädellä koitin ottaa Evelynin pyörästä kiinni, jotta tyttö ei menisi niin lujaa :D Onneksi meillä on sentään kypärä pakko, niin ei pääse tapahtumaan mitään kauheuksia.

Iltapäivästä lähdettiin vielä käymään mun ystävän Janeten luona, hän sai viikko sitten vauvan ja ai, että miten pieni hän oli. Aleksin kanssa pideltiin vuorotellen sylissä ja tosiaan ihmeteltiin, että ovatko meidänkin tytöt oikeasti joskus olleet niin pikkuisia ♡ Kyllä vaan ovat!

Pakko se vaan on myöntää, että lapset kasvavat niin nopeaan tahtiin. Näistä hetkistä on nautittava, kun lapset ovat vielä pieniä. Hujaus vaan niin neidit menee jo 1-luokalle ja alkavat laskemaan plus ja miinus laskuja.

                           ♡ -Riikka




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti